۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸

امام جمعه بوشهر:

دانشگاه‌ها باید سنگر اول دفاع مقدس فرهنگی و سیاسی باشد

دانشگاه‌ها باید سنگر اول دفاع مقدس فرهنگی و سیاسی باشد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دانشگاه‌ها باید سنگر اول دفاع مقدس فرهنگی و سیاسی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست با فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بوشهر اظهار داشت: دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در ساختن آینده جامعه دارند و نیاز است که توجه جدی و ویژه به دانشگاه‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های استکبار برای تخریب روح علم و فرهنگ و انقلاب و استکبار ستیزی در دانشگاه، اضافه کرد: استکبار با تعالی اسلام و کشورهای اسلامی مشکل دارند و تلاش می‌کنند که فرهنگ و انقلاب و استکبار ستیزی را تخریب کنند.

امام جمعه بوشهر به تلاش آمریکا برای همسو کردن کشورهای اسلامی با نظر استکبار اشاره کرد و افزود: دشمنان می‌خواهند که دانشگاه‌های ما خروجی مناسبی نداشته باشد و از میان تهی باشد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر هویت بخشی اسلامی به دانشگاه و رشد فرهنگی و ایجاد خودکفایی علمی، بیان کرد: دشمن در پی از بین بردن تقوا در بین دانشجویان است و باید در دانشگاه‌ها در عرصه فرهنگی دینی، ایمان و تقوا و اخلاق دینی تکیه و کار کنیم.

صفایی بوشهری بر لزوم تلاش برای دشمن‌شناسی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها باید سنگر اول دفاع مقدس فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علم و فناوری در مقابل تهاجم دشمنان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: باید راه‌های نفوذ دشمن شناسایی و دفاع مقدس دانشگاهی به همین منظور ایجاد شود در مقابل تهاجم‌ها به خوبی ایستادگی کرد.

وی خواستار تلاش دانشجویان برای افزایش بصیرت ولایی و سیاسی شد و اضافه کرد: کوشش در طراحی و اجرایی کردن برنامه‌های اقتصادی مقام معظم رهبری از مهمترین راه‌های رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

صفایی بوشهری گفت: جهان آینده‌ آبستن فتنه‌های بزرگ است و کانون این فتنه‌ها به سمت ایران است چرا که ایران با نگاه انقلابی مقابل استکبار ایستاده و لذا آشوب‌هایی که امروز در کشورها ایجاد می‌کنند با هدف تضعیف و تخریب ایران است.

وی با بیان اینکه باید همه راه‌های نفوذ دشمن برای اجرای پروژه براندازی فوق نرم و نفوذ را ببندیم، ادامه داد: دانشجویان بسیجی در این عرصه وظیفه سنگینی دارند و باید در همین زمینه آماده باشند.

کد خبر 2967667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha